Топ 7 на нещата, които бизнес пътуващите наистина искат

Престой 7 дни във Варна

Бизнес клиентите са постоянно в движение, което означава, че нуждите на бизнес пътуващите са много уникални. Макар да изглежда бляскаво да отседнете в хотели и да пътувате до големи градове по работа – реалността често е далеч по-различна. Бизнес пътниците са уморени пътници, които се събуждат рано сутрин, за да пътуват до следващото място, и често са далеч от семействата си за продължителни периоди.

От нашия опит с работата и обслужването на корпоративни клиенти в Гранд хотел Лондон, ние придобихме отраслова представа за нещата, които бизнес пътниците наистина искат от местата, в които се настанявате. Ето топ 7 неща, които научихме за нуждите на бизнес пътника.

Wi-Fi и свързаност

Хотелите с Wi-Fi са задължителни за бизнес пътуващите. Тъй като вече всички хотели се стремят да предлагат безплатен и бърз Wi-Fi, бизнес пътниците искат възможно най-много възможности да отхвърлят допълнителна работа, докато са извън офеса, за да наваксват пропуснатите многобройни имейли.

Те се нуждаят от пространство

Може би не е изненадващо, бизнес пътниците оценяват нуждата от пространство. Не само, че пространството подобрява тяхната производителност, но когато дойде време да се отпуснете, те могат да се чувстват по-удобно и да се чувстват като у дома си. Това важи особено за хотели с дългосрочен бизнес престой.

Стойност – Но не винаги най-ниската цена

Подобно на други пътуващи групи, няма съмнение, че бизнес пътуващите също оценяват съотношението цена-качество, но това не означава непременно желанието за най-ниска цена. Бизнес пътниците търсят доставчици на услуги, които могат да добавят стойност към техните предложения с допълнителни удобства, напитки, и други услуги.

Удобство

Бидейки постоянно заети и често нямат време означава, че бизнес пътниците оценяват удобството. Независимо дали става въпрос за експресно настаняване, онлайн резервация с автоматично потвърждение или бързо сервиране на закуската, това означава спестено време. Удобството е от ключово значение за щастливия бизнес пътник, като им дава повече време за важните неща.

Схеми за лоялност

Бизнес пътниците (и често тяхната компания, която резервира пътуването от тяхно име) оценяват и до известна степен очакват схеми за лоялност или бизнес отстъпки. Постоянно пътуващите трябва винаги да се възнаграждават с допълнителни бонуси и отстъпки.

Те също търсят почивка

Само защото пътуват за бизнес, не означава, че бизнес пътниците не ценят удоволствието. От възможностите за развлечения, заведения за хранене и дори спа процедури, централно разположен хотел с възможности за хранене и нощен живот наблизо.

Да са винаги навреме

За всеки бизнес пътник да бъде на време на мястото, на което трябва да бъде и да следва стриктно предварително подготвената си програма, е от изключително важно значение. Затова бързото обслужване в хотела, без излишни забавяния е от огромна важност и се оценява с висок приоритет.